הנשיא הרצוג - הנשיא חיים הרצוג בביקורו בקריית מוצקין שנות ה-80 | הרצוג ... / האם התמיכה המופגנת של נתניהו במועמדות יצחק הרצוג לנשיאות מרמזת על הקומבינה שבדרך?

הנשיא הרצוג - הנשיא חיים הרצוג בביקורו בקריית מוצקין שנות ה-80 | הרצוג ... / האם התמיכה המופגנת של נתניהו במועמדות יצחק הרצוג לנשיאות מרמזת על הקומבינה שבדרך?. כבוד הנשיא, בוז׳י הרצוג, בהצלחה! רוב של 87 חברי כנסת בחרו בשר לשעבר לתפקיד נשיא המדינה, שיחליף את ריבלין. ברכות חמות שלוחות לך, יקירי,. אחרי בחירתו של יצחק (בוז'י) הרצוג לנשיא המדינה, שוחחו איתו הרב הראשי הגרד לאו והראשון לציון הגרי יוסף, שהזכירו כי הוא ממשיך את דרכו של סביו, הרב הראשי הגאון רבי יצחק הרצוג זצוקל, על שמו קרוי הנשיא הבא של מדינת ישראל חיים הרצוג, הנשיא השישי של מדינת ישראל, היה.

אלמוג אמר 2 ביוני 2021 | 13:16 מבזקים, פוליטי / מדיני שריה דיאמנט נשיא חדש למדינת ישראל: 87 הצביעו בעד הרצוג ורק 26 בעד פרץ פורסם: מאחל להרצוג הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל | בנט: בוז׳י הרצוג ומרים פרץ הם הראשונים שהגישו את מועמדותם לנשיאות.

הנשיא הבא צריך להיות "שר החוץ" כלפי יהודי התפוצות - מקור ראשון
הנשיא הבא צריך להיות "שר החוץ" כלפי יהודי התפוצות - מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
אחרי בחירתו של יצחק (בוז'י) הרצוג לנשיא המדינה, שוחחו איתו הרב הראשי הגרד לאו והראשון לציון הגרי יוסף, שהזכירו כי הוא ממשיך את דרכו של סביו, הרב הראשי הגאון רבי יצחק הרצוג זצוקל, על שמו קרוי הנשיא הבא של מדינת ישראל בוז׳י הרצוג ומרים פרץ הם הראשונים שהגישו את מועמדותם לנשיאות. הוא מכיר היטב את משכן הנשיא מימי כהונתו של אביו, נשיא המדינה השישי חיים הרצוג היום הציג השר לשעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, 27 חתימות של חברי כנסת בהם רבים מן הימין. ארנון למפרום (עורך), חיים הרצוג: הרצוג גבר ברוב מוחץ של 87 תומכים, המספר הגבוה ביותר מקום המדינה, על 26 התומכים של יריבתו מרים פרץ, עמה התחבק ביציע המליאה כשלאחר מכן צפו השניים יחד בהצבעה. הנשיא שוחח עם הרצוג גם טלפונית ואף התקשר אל המועמדת שהפסידה במרוץ לנשיאות, מרים פרץ, להודות לה על הקמפיין המכבד והחיובי. 119 ח״כים השתתפו בהצבעה ממנסור עבאס נעדר.

ברכות חמות שלוחות לך, יקירי,.

אחרי בחירתו של יצחק (בוז'י) הרצוג לנשיא המדינה, שוחחו איתו הרב הראשי הגרד לאו והראשון לציון הגרי יוסף, שהזכירו כי הוא ממשיך את דרכו של סביו, הרב הראשי הגאון רבי יצחק הרצוג זצוקל, על שמו קרוי הנשיא הבא של מדינת ישראל רמי יצהר 2 ביוני 2021 יצחק בוז׳י הרצוג הוא הנשיא החדש של מדינת ישראל. רהמ מברך את הנשיא הנבחר הרצוג: משימתך הגדולה היא לאחד את העם 29.0k members in the ani_bm community. 119 ח״כים השתתפו בהצבעה ממנסור עבאס נעדר. הוא מכיר היטב את משכן הנשיא מימי כהונתו של אביו, נשיא המדינה השישי חיים הרצוג חיים הרצוג, הנשיא השישי של מדינת ישראל, היה. ברכות חמות שלוחות לך, יקירי,. אך לא די בכך, לדעתי, בשביל להיכנס אל משכן הנשיא. ניסיונו הבינלאומי, היכרותו ופעילותו עם גופים בינלאומיים, הן בהיותו יור. יצחק הרצוג הוכיח את יכולותיו הדיפלומטיות והפוליטיות פעמים רבות. הנשיא יצחק (בוז'י) הרצוג ועידת הבחירות ערוץ 20 צילום:

הרצוג, בנו של הנשיא השישי המנוח, חיים הרצוג, הוא המועמד המוביל. האם התמיכה המופגנת של נתניהו במועמדות יצחק הרצוג לנשיאות מרמזת על הקומבינה שבדרך? מקבל עליי את האחריות הכבדה. אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו… הנשיא לשעבר חיים הרצוג חנן בטרם הרשעה את בכירי השבכ בפרשת קו 300.

הנשיא הנבחר הרצוג: "מקבל את התפקיד ביראת קודש, נחתור לחברת ...
הנשיא הנבחר הרצוג: "מקבל את התפקיד ביראת קודש, נחתור לחברת ... from www.davar1.co.il
119 ח״כים השתתפו בהצבעה ממנסור עבאס נעדר. מוסד השימוע הציל את מפקד חיל הים לשעבר; אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו… הנשיא לשעבר חיים הרצוג חנן בטרם הרשעה את בכירי השבכ בפרשת קו 300. ברכות חמות שלוחות לך, יקירי,. חיים הרצוג, הנשיא השישי של מדינת ישראל, היה. הנשיא שוחח עם הרצוג גם טלפונית ואף התקשר אל המועמדת שהפסידה במרוץ לנשיאות, מרים פרץ, להודות לה על הקמפיין המכבד והחיובי. יצחק הרצוג נבחר ברוב מוחץ חברי הכנסת אמרו את דברם:

רהמ מברך את הנשיא הנבחר הרצוג:

רהמ מברך את הנשיא הנבחר הרצוג: ארנון למפרום (עורך), חיים הרצוג: בוז׳י הרצוג ומרים פרץ הם הראשונים שהגישו את מועמדותם לנשיאות. משימתך הגדולה היא לאחד את העם מוסד השימוע הציל את מפקד חיל הים לשעבר; אך לא די בכך, לדעתי, בשביל להיכנס אל משכן הנשיא. יצחק הרצוג נבחר ברוב מוחץ חברי הכנסת אמרו את דברם: הנשיא לשעבר חיים הרצוג חנן בטרם הרשעה את בכירי השבכ בפרשת קו 300. יצחק הרצוג הוכיח את יכולותיו הדיפלומטיות והפוליטיות פעמים רבות. בתום ספירת הקולות, זכה יצחק הרצוג לרוב הכי גדול אי פעם של 87 חברי כנסת שתמכו בו, לעומת 27 קולות בלבד. ברכות חמות שלוחות לך, יקירי,. שריה דיאמנט נשיא חדש למדינת ישראל: הנשיא שוחח עם הרצוג גם טלפונית ואף התקשר אל המועמדת שהפסידה במרוץ לנשיאות, מרים פרץ, להודות לה על הקמפיין המכבד והחיובי.

ארנון למפרום (עורך), חיים הרצוג: אחרי בחירתו של יצחק (בוז'י) הרצוג לנשיא המדינה, שוחחו איתו הרב הראשי הגרד לאו והראשון לציון הגרי יוסף, שהזכירו כי הוא ממשיך את דרכו של סביו, הרב הראשי הגאון רבי יצחק הרצוג זצוקל, על שמו קרוי הנשיא הבא של מדינת ישראל הוא מכיר היטב את משכן הנשיא מימי כהונתו של אביו, נשיא המדינה השישי חיים הרצוג אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו… שריה דיאמנט נשיא חדש למדינת ישראל:

ביקור הנשיא חיים הרצוג במפעל תרביות ראש הנקרה 1988 | Lab ...
ביקור הנשיא חיים הרצוג במפעל תרביות ראש הנקרה 1988 | Lab ... from i.pinimg.com
ארנון למפרום (עורך), חיים הרצוג: מאחל להרצוג הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל | בנט: חיים הרצוג, הנשיא השישי של מדינת ישראל, היה. 119 ח״כים השתתפו בהצבעה ממנסור עבאס נעדר. הנשיא יצחק (בוז'י) הרצוג ועידת הבחירות ערוץ 20 צילום: 29.0k members in the ani_bm community. מקבל עליי את האחריות הכבדה. רהמ מברך את הנשיא הנבחר הרצוג:

הרצוג, בנו של הנשיא השישי המנוח, חיים הרצוג, הוא המועמד המוביל.

הרצוג קרוי על שם סבו, הרב הראשי לישראל יצחק אייזיק הלוי הרצוג. כוונתי להיות נשיא של כולם, יש לשמור על עמודי התווך של הדמוקרטיה. אך לא די בכך, לדעתי, בשביל להיכנס אל משכן הנשיא. בוז׳י הרצוג ומרים פרץ הם הראשונים שהגישו את מועמדותם לנשיאות. ארנון למפרום (עורך), חיים הרצוג: 29.0k members in the ani_bm community. משימתך הגדולה היא לאחד את העם מאחל להרצוג הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל | בנט: יהיה כאן ראש ממשלה שבקושי עובר את אחוז החסימה הנשיא יצחק (בוז'י) הרצוג ועידת הבחירות ערוץ 20 צילום: הנשיא שוחח עם הרצוג גם טלפונית ואף התקשר אל המועמדת שהפסידה במרוץ לנשיאות, מרים פרץ, להודות לה על הקמפיין המכבד והחיובי. כבוד הנשיא, בוז׳י הרצוג, בהצלחה! ברכות חמות שלוחות לך, יקירי,.

0 Response to "הנשיא הרצוג - הנשיא חיים הרצוג בביקורו בקריית מוצקין שנות ה-80 | הרצוג ... / האם התמיכה המופגנת של נתניהו במועמדות יצחק הרצוג לנשיאות מרמזת על הקומבינה שבדרך?"

Post a Comment